23948sdkhjf

Snart siger Nettos marketingschef farvel for altid: - Det er et afsluttet kapitel

Allerede i juni offentliggjorde Kathrine Werling, marketingschef i Netto og også det nu tidligere Basalt, at tiden i koncernen snart var slut. 

- Efter mere end 6 år i den gule føretrøje er tiden moden til at søge nye græsgange - så efter grundig overvejelse har jeg valgt at sige mit job op som Marketingchef i Netto og stopper ved udgangen af september, skrev hun på sin egen LinkedIn i midten af juni. 

Snart nærmer "udgangen af september" sig, og derfor har den afgående marketingschef også gjort sig flere tanker - både om sin egen jobsituation og den branche, hun forlader om nogle få uger. 

- Jeg har jo allerede gjort mig en masse tanker, og det eneste jeg er helt afklaret med er, at det ikke skal have med discount at gøre. Det er et afsluttet kapitel, konstaterer Kathrine Werling over for Mediet Markedsføring

Hvad fremtiden byder på, ved Kathrine Werling ikke endnu, udtaler hun. 

Se nøgletal for:
Læs mere om: marketing
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.616